L’Associació Comarcal d’Empresaris del Berguedà té com objecte que la qualitat del serveis que ofereix siguin el reflexa de les expectatives de cada usuari del servei, assegurant l’èxit a llarg termini de l’empresa. Per això estableix, declara i assumeix els següents principis:
- La Qualitat final del servei lliurat a l’usuari és el resultat de les accions planificades i sistemàtiques de prevenció, detecció, correcció i millora contínua durant tota la prestació del servei.
- Les exigències contractuals, satisfer les necessitats i aconseguir un bona valoració per part de usuaris, són els criteris prioritaris per establir el patró de Qualitat dels nostres serveis.
- La Qualitat és una tasca comuna de totes les àrees de l’empresa, que són a l’hora actors i beneficiaris i que han de conèixer, complir-la i estar convençut de la necessitat d’assolir la necessitat d’optimitzar el servei al client, mitjançant un constant esforç de millora
- Cada empleat de l’empresa és responsable de la Qualitat del seu treball. La Gerència és responsable de impulsar la implantació de la política i els objectius de qualitat, comprovant la seva execució i facilitant les propostes de millora continua del sistema.
- L’aplicació d’aquesta política exigeix la integració activa de tot l’equip humà de l’empresa. Per aconseguir-ho la Gerència considera prioritària la MOTIVACIÓ i la FORMACIÓ per la Qualitat.